Időpontfoglalás : Facebook | +36 20 214 9098
Egy elektronikai szórakoztató eszköz vagy elektromos háztartási gép élettartama a termék minőségétől, és a használat módjától nagyban függ. Ezek a termékek már nem 10-20 éves időtartamra készültek, így hamarabb is mennek tönkre. Ha a termékre lejárt a garancia, a javítás költsége vagy a termék újra beszerzése a tulajdonost terhelik. Egy hagyományos, ingóságra is kiterjedő lakásbiztosítás esetén az ingóságainkban keletkezett károkat abban az esetben rendezi a biztosító ha az valamely biztosítási esemény bekövetkezésével keletkezett. Az elektromos háztartási eszközök véletlenszerű meghibásodása esetén egy szokványos ingóságbiztosítás nem nyújt fedezetet, így ezek pótlását, javíttatását az saját zsebből kell rendezni. Ennek az akár 100.000 Ft-os költségnek a megfizetését vállalja a biztosító 490 Ft / hó díj ellenében.
Az elektromos háztartási eszközök véletlenszerű meghibásodása esetén az ingóságbiztosítás nem nyújt fedezetet.
Megoldás: 2+3 év kiterjesztett garancia a család összes elektromos háztartási kis- és nagygépére, mobiltelefonjára, tabletjére, laptopjára 490 Ft / hó áron, mely az előre nem látható meghibásodások, működési zavarok, javítási, újra beszerzési költségeinek térítése vagy a meghibásodott vagyontárgy szervizbe szállítása és információadás, segítségnyújtás a termék meghibásodása esetén nyújt segítséget.
Mások a műszaki áruházban a vásárláskor erre havonta 1200 Ft-os biztosítást kötnek. Élne a mi 490 Ft / hó áras ajánlatunkkal?
A biztosító a szolgáltatást a kockázatviselés helyén biztosított háztartási ingóságok körébe tartozó eszközökre, illetve a biztosítottak tulajdonát képező mobil eszközökre vállalja.
Élne a lehetőséggel? Foglaljon visszahívási időpontot online szerződéskötéshez vagy kattintson a telefonszámomra és kérjen szóban tájékoztatást!
Akár időpontot foglal, akár szóban kér tájékoztatást, biztosításához máshol és máshogy nem kapható kedvezményeket kaphat!
A Biztosító kötelezettséget vállal arra, hogy a biztosítási díj megfizetése ellenében a jelen feltételek szerint a biztosított lakás elektromos berendezéseihez kiterjesztett garanciaszolgáltatást nyújt, valamint fedezetet nyújt a Biztosítottak tulajdonában álló mobil eszközök meghibásodására (kiterjesztett garancia), továbbá véletlenszerű károsodására, rongálására.
Jelen kiegészítő biztosítás csak Lakásbiztosítás Kárbiztosítás kiegészítő biztosításaként köthető, önállóan nem. Lakásbiztosítás kötése akár 30% kedvezménnyel
A kockázatviselési tartam alatt bekövetkező a biztosított vagyontárgyak véletlenszerű és előre nem látható garanciális jellegű meghibásodása (mechanikai, elektronikai vagy elektromos működési zavar), illetve mobil eszközökre vonatkozóan azok véletlenszerű károsodása és rongálása (melynek következtében az részben vagy egészben működésképtelenné válik).
Garanciális jellegű meghibásodás (elektromos háztartási berendezésekre és mobil eszközökre) A biztosított termék alkatrészeinek a Biztosított általi rendeltetésszerű használata alatt bekövetkező, előre nem látható meghibásodása, amelyből adódóan az alkatrész eredeti funkcióját nem, vagy csak részlegesen látja el, és melynek következtében javításra vagy cserére van szükség annak érdekében, hogy a termék rendeltetésszerű működése helyreálljon. Kizárólag azok az események biztosítottak, amelyek rendeltetésszerű használat mellett fellépő, tartós belső hibából – amely a gyártó garancia alapján térült volna, amennyiben a meghibásodás a gyártói garancia időszaka alatt következett volna be – erednek, és nem kerültek kizárásra.
Véletlenszerű károsodás(kizárólag mobil eszközökre) Véletlenszerű károsodás a mobil eszköz véletlenszerű, hirtelen, előre nem láthatóan és módon bekövetkező károsodása, amely következtében az eszköz rendeltetésszerű használatra alkalmatlanná válik.
Rongálás(kizárólag mobil eszközökre) Rongálás esemény akkor következik be, ha a mobil eszközt harmadik személy1 szándékosan károsítja (rendeltetésszerű használatra alkalmatlanná teszi) vagy megsemmisíti. A rongálásból eredő károk teljesítésének a feltétele a rendőrségnél tett feljelentés igazolása.
Mobiltelefonok kijelzőjében keletkezett törés-, repedés károk térítésének feltétele, hogy az a káresemény időpontjában a kijelző méretének megfelelő és szakszerűen felhelyezett biztonsági fóliával rendelkezzen. A biztonsági fólia a káresemény bekövetkezte után sem távolítható el, a telefont a biztonsági fóliával ellátott kijelzővel kell a Biztosító szolgáltatójának átadni.
Biztosított vagyontárgyak a természetes személy Biztosítottak tulajdonában lévő, magáncélú felhasználású, hivatalos forgalmazótól beszerzett elektromos háztartási kis- és nagygépek eszközök, valamint mobil eszközök.
A biztosított vagyontárgyak garancia időn túli garanciális jellegű meghibásodása esetén a Biztosító önrészesedést nem alkalmaz, szolgáltatását önrész levonása nélkül teljesíti. A mobil eszközök véletlenszerű károsodása, rongálása esetében a biztosítás 10%, minimum 10.300 Ft levonásos önrészesedést tartalmaz, ami azt jelenti, hogy a Biztosító biztosítási eseményenként az önrészesedés alatti károkra nem nyújt szolgáltatást, az önrészesedés összegét meghaladó károkat pedig az önrész levonásával teljesíti.
A szolgáltatás a Biztosított lakásban található a fenti felsorolásban szereplő elektromos háztartási gépek és szórakoztató elektronikai eszközök, valamint mobil eszközök meghibásodása esetén a javítási költségekre nyújt fedezetet.
A Biztosító megtéríti a 20.000,– Ft vásárláskori érték (ár) feletti háztartási eszközre
Az ésszerű javítási költség a vagyontárgy káridőponti piaci új értéke, azaz a szolgáltatás időpontjában a biztosított vagyontárgygyal megegyező tulajdonságokkal rendelkező (hasonló gyártmányú, minőségű és tudású) új eszköz hazai piaci ára, de legfeljebb a vásárláskori érték.
A Biztosító megtéríti a 20.000,– Ft vásárláskori érték (ár) feletti mobil eszközre
Az ésszerű javítási költség nem haladhatja meg a mobil eszköz káridőponti új állapotban történő beszerzési értékének 1.2.2.1. és 1.2.2.2. pontokban meghatározott százalékos értékét. Amennyiben a készüléket a káresemény időpontjában új állapotban már nem forgalmazzák, úgy a viszonyítás érték a készülék utolsó, hazai ismert, új állapotú eladási ára.
Mobiltelefon esetén az ésszerű javítási költség az eszköz árára vetítve
káresemény időpontja a vásárlás napjától | számított ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában | káresemény időpontja a vásárlás napjától számított | ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában | káresemény időpontja a vásárlás napjától számított | ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában |
1. hónapban* | 97,9% | 13. hónapban | 75,9% | 25. hónapban | 58,8% |
2. hónapban* | 95,8% | 14. hónapban | 74,3% | 26. hónapban | 57,6% |
3. hónapban | 93,8% | 15. hónapban | 72,7% | 27. hónapban | 56,4% |
4. hónapban | 91,9% | 16. hónapban | 71,2% | 28. hónapban | 55,2% |
5. hónapban | 89,9% | 17. hónapban | 69,7% | 29. hónapban | 54,0% |
6. hónapban | 88,0% | 18. hónapban | 68,2% | 30. hónapban | 52,9% |
7. hónapban | 86,2% | 19. hónapban | 66,8% | 31. hónapban | 51,8% |
8. hónapban | 84,4% | 20. hónapban | 65,4% | 32. hónapban | 50,7% |
9. hónapban | 82,6% | 21. hónapban | 64,0% | 33. hónapban | 49,6% |
10. hónapban | 80,9% | 22. hónapban | 62,7% | 34. hónapban | 48,6% |
11. hónapban | 79,2% | 23. hónapban | 61,4% | 35. hónapban | 47,6% |
12. hónapban | 77,5% | 24. hónapban | 60,1% | 36. hónapban | 46,6% |
* várakozási időn belüli esemény nem térül
Egyéb mobil eszköz esetén az ésszerű javítási költség az eszköz árára vetítve
káresemény időpontja a vásárlás napjától | számított ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában | káresemény időpontja a vásárlás napjától számított | ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában | káresemény időpontja a vásárlás napjától számított | ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában |
1. hónapban* | 98,4% | 13. hónapban | 81,1% | 25. hónapban | 66,8% |
2. hónapban* | 96,8% | 14. hónapban | 79,8% | 26. hónapban | 65,7% |
3. hónapban | 95,3% | 15. hónapban | 78,5% | 27. hónapban | 64,7% |
4. hónapban | 93,8% | 16. hónapban | 77,3% | 28. hónapban | 63,7% |
5. hónapban | 92,3% | 17. hónapban | 76,0% | 29. hónapban | 62,6% |
6. hónapban | 90,8% | 18. hónapban | 74,8% | 30. hónapban | 61,6% |
7. hónapban | 89,3% | 19. hónapban | 73,6% | 31. hónapban | 60,7% |
8. hónapban | 87,9% | 20. hónapban | 72,4% | 32. hónapban | 59,7% |
9. hónapban | 86,5% | 21. hónapban | 71,3% | 33. hónapban | 58,7% |
10. hónapban | 85,1% | 22. hónapban | 70,1% | 34. hónapban | 57,8% |
11. hónapban | 83,7% | 23. hónapban | 69,0% | 35. hónapban | 56,9% |
12. hónapban | 82,4% | 24. hónapban | 67,9% | 36. hónapban | 56,0% |
* várakozási időn belüli esemény nem térül
A javítás idejére a Biztosító ideiglenes eszközt nem ad a Biztosított részére.
A Szerződőnek vagy a Biztosítottnak a káresemény bekövetkezése, de legkésőbb a tudomására jutása után azt haladéktalanul, legkésőbb 48 órán belül be kell jelentenie a Biztosítónak.
A Biztosító minden kérdésére pontos választ kell adni.
A szolgáltatás igénybe vételének feltétele, hogy a kárbejelentéskor a Biztosító által megadott e-mail címre vagy levelezési címre a károsodott vagyontárgy garancia levelének és a vásárláskor kapott számlának vagy blokknak, mobil eszköz esetében a Biztosított nevére kiállított számlának a másolatát a Szerződő/Biztosított eljuttassa. Ennek hiányában az adott vagyontárgyra a Biztosító szolgáltatási kötelezettsége nem áll fenn.
A Szerződő vagy Biztosított köteles a Biztosító számára lehetővé tenni a biztosítási eseménnyel kapcsolatos körülmények vizsgálatát.
A biztosítási esemény bekövetkezte után a biztosított vagyontárgy állapotán – a kárfelvételi eljárás megindulásáig, de legkésőbb 5 munkanapig – csak a kárenyhítéshez szükséges mértékig szabad változtatni. Amennyiben a megengedettnél nagyobb mérvű változtatás következtében a Biztosító számára fizetési kötelezettsége elbírálása szempontjából lényeges körülmények tisztázása lehetetlenné válik, úgy Biztosító a szolgáltatási kötelezettsége nem áll be.
A szolgáltatási igényhez szükséges dokumentumok beérkezését követően a Biztosító elbírálja azokat. A feltételek szerinti biztosítási esemény megvalósulása esetén tájékoztatja a Biztosítottat a szolgáltatási folyamatról.
Amennyiben a javítandó vagyontárgy 10 kg-nál könnyebb vagy tömegközlekedési eszközön kézicsomagként szállítható méretű (40x40x80 cm vagy 20x20x200 cm-nél kisebb méretű), úgy a biztosított, károsodott vagyontárgy szervizbe történő szállításáról a Biztosítottnak kell gondoskodnia. A Biztosító tájékoztatja a Biztosítottat a kockázatviselési címhez legközelebb eső, vele szerződött szervizek címéről, nyitvatartási idejéről és telefonszámáról. A Biztosított köteles a károsodott vagyontárgyat a tájékoztatástól kapott 5 munkanapon belül a szervizbe szállítani. A javítás megtörténtéről a szerviz értesíti a Biztosítottat.
Amennyiben a javítandó vagyontárgy 10 kg-nál nehezebb vagy tömegközlekedési eszközön kézicsomagként nem szállítható méretű, a Biztosító értesíti a szervizt, aki a Biztosítottal egyeztetett időpontban szakembert küld a kockázatviselés helyszínére a javítás elvégzése céljából.
A küldött szakember köteles a helyszíni javítást a szolgáltatási igény elbírálásához szükséges dokumentumok Biztosítóhoz történt beérkezésétől számított 5 munkanapon belül megkezdeni.
A Biztosított köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy az egyeztetett időpontban és helyszínen elérhető legyen, hogy a szerviz a sérült, biztosított vagyontárgyat megvizsgálhassa, javíthassa.
Amennyiben helyszíni javítást a szakember nem tudja elvégezni, úgy a szerviz gondoskodik a készülék szervizbe szállításáról, majd a javítást követően annak visszaszállításáról.
Mobil eszközök esetében a szerviz gondoskodik a készülék szervizbe szállításáról, majd a javítást követően annak visszaszállításáról. A szerviz köteles a szolgáltatási igény elbírálásához szükséges dokumentumok Biztosítóhoz történt beérkezésétől számított 3 munkanapon belül - a Biztosítottal egyeztetett helyszínről – azt a szervizbe szállítani. A szerviz szállító partnere – a Posta – 4 órás időintervallum megadásával e-mailben vagy SMS-ben értesíti a Biztosítottat a készülék elszállításának időpontjáról.
Amennyiben a Biztosított a megadott időben és címen nem elérhető, a futár 2-szer próbálkozik, azaz a következő nap ismét megpróbálja a begyűjtést. Ha ekkor sem jár sikerrel, értesítést hagy a Biztosított számára. A Biztosított részére a helyileg illetékes postahivatalban a nevére szóló ládát hagy, amelyben a Biztosított a sérült vagyontárgyat díjmentesen el tudja küldeni a szervizbe.
A javítás megtörténtét követően a károsultat a szerviz szállító partnere értesíti a készülék kiszállításának időpontjáról. Az önrész megfizetése a Biztosított részéről utánvétes csomagszállítással történik.
A Biztosító a károsodott vagyontárgy javítása esetén a javíttatást a szolgáltatási igény elbírálásához szükséges dokumentumok Biztosítóhoz történt beérkezésétől számított 30 munkanapon belül köteles teljesíteni.
Fontos feltételek
Amennyiben a vagyontárgy javítási költsége meghaladná az ésszerű javítási költséget, vagy a javítás az előző pontban meghatározott időszak alatt alkatrészhiány miatt nem végezhető el, a Biztosító kifizeti a vagyontárgy ésszerű javítási költségét, háztartási eszköz esetén maximum 309.000,– Ft-ig, mobil eszköz esetén maximum 206.000,– Ft-ig.
Amennyiben a Biztosított a Biztosító előzetes jóváhagyása nélkül javíttatja meg a biztosított vagyontárgyat, a Biztosító nem köteles a javítási költséget, illetve a kárt megtéríteni.
A biztosítási szolgáltatás igénybevételének elévülési ideje a biztosítási esemény bekövetkeztétől számított 1 év.
A Biztosító mentesül a fizetési kötelezettsége alól,
A biztosítási fedezet nem terjed ki:
Élne a lehetőséggel? Foglaljon visszahívási időpontot online szerződéskötéshez vagy kattintson a telefonszámomra és kérjen szóban tájékoztatást!
Akár időpontot foglal, akár szóban kér tájékoztatást, biztosításához máshol és máshogy nem kapható kedvezményeket kaphat!
Ha Önnek fontos otthona és vagyontárgyai biztonsága és pótlása és/vagy újjáépítése, akkor 35-50 perc alatt alatt, egy videós, képernyőmegosztásos szakmai konzultáció, vagy egy személyes megbeszélés során elmondhatja terveit, elképzeléseit és megmutatom az Önhöz illő megoldási javaslatomat!
kulcsszavak: lakásbiztosítás, gépjárműbiztosítás, CASCO, GFB