2+3 év kiterjesztett garancia

490 Ft / hó áron a garanciás időn túl is biztosíthatja család összes elektromos háztartási gépét és mobil eszközét a véletlenszerű, előre nem látható elektronikai és/vagy mechanikai meghibásodások - leejtés, vízbefolyás, elszakadás - ellen.

Időpontfoglalás : Facebook | +36 20 214 9098

Egy elektronikai szórakoztató eszköz vagy elektromos háztartási gép élettartama a termék minőségétől, és a használat módjától nagyban függ. Ezek a termékek már nem 10-20 éves időtartamra készültek, így hamarabb is mennek tönkre. Ha a termékre lejárt a garancia, a javítás költsége vagy a termék újra beszerzése a tulajdonost terhelik. Egy hagyományos, ingóságra is kiterjedő lakásbiztosítás esetén az ingóságainkban keletkezett károkat abban az esetben rendezi a biztosító ha az valamely biztosítási esemény bekövetkezésével keletkezett. Az elektromos háztartási eszközök véletlenszerű meghibásodása esetén egy szokványos ingóságbiztosítás nem nyújt fedezetet, így ezek pótlását, javíttatását az saját zsebből kell rendezni. Ennek az akár 100.000 Ft-os költségnek a megfizetését vállalja a biztosító 490 Ft / hó díj ellenében.

Főbb tulajdonságok

Az elektromos háztartási eszközök véletlenszerű meghibásodása esetén az ingóságbiztosítás nem nyújt fedezetet.

Megoldás: 2+3 év kiterjesztett garancia a család összes elektromos háztartási kis- és nagygépére, mobiltelefonjára, tabletjére, laptopjára 490 Ft / hó áron, mely az előre nem látható meghibásodások, működési zavarok, javítási, újra beszerzési költségeinek térítése vagy a meghibásodott vagyontárgy szervizbe szállítása és információadás, segítségnyújtás a termék meghibásodása esetén nyújt segítséget.

Mások a műszaki áruházban a vásárláskor erre havonta 1200 Ft-os biztosítást kötnek. Élne a mi 490 Ft / hó áras ajánlatunkkal?

Kötelező felelőségbiztosítás akár 50% kedvezménnyel
A lakás, háztartás berendezésének része

A biztosító a szolgáltatást a kockázatviselés helyén biztosított háztartási ingóságok körébe tartozó eszközökre, illetve a biztosítottak tulajdonát képező mobil eszközökre vállalja.

Kötelező felelőségbiztosítás online kötéssel
A gyártói alap garancia már nincs érvényben

A biztosított elektromos berendezés véletlenszerű és előre nem látható meghibásodásakor (mechanikai, elektronikai vagy elektromos működési zavar), melynek következtében az részben vagy egészben működésképtelenné válik.

Kötelező felelőségbiztosítás akár 50% kedvezménnyel
Vásárlást igazoló blokk/számla megvan

A készülék a vásárlás napjától számítva nem régebbi 48 hónapnál, és újonnan vették Magyarországon, és vásárláskori bruttó ára meghaladja a 20.000 Ft-ot.

490 Ft / hó áron a család összes mobileszközét és elektromos háztartási gépét biztosíthatja a garanciás idő lejárta után is véletlenszerű meghibásodások ellen.

Élne a lehetőséggel? Foglaljon visszahívási időpontot online szerződéskötéshez vagy kattintson a telefonszámomra és kérjen szóban tájékoztatást!

Akár időpontot foglal, akár szóban kér tájékoztatást, biztosításához máshol és máshogy nem kapható kedvezményeket kaphat!

Gyakran ismételt kérdések

A Biztosító kötelezettséget vállal arra, hogy a biztosítási díj megfizetése ellenében a jelen feltételek szerint a biztosított lakás elektromos berendezéseihez kiterjesztett garanciaszolgáltatást nyújt, valamint fedezetet nyújt a Biztosítottak tulajdonában álló mobil eszközök meghibásodására (kiterjesztett garancia), továbbá véletlenszerű károsodására, rongálására.

Jelen kiegészítő biztosítás csak Lakásbiztosítás Kárbiztosítás kiegészítő biztosításaként köthető, önállóan nem. Lakásbiztosítás kötése akár 30% kedvezménnyel

A kockázatviselési tartam alatt bekövetkező a biztosított vagyontárgyak véletlenszerű és előre nem látható garanciális jellegű meghibásodása (mechanikai, elektronikai vagy elektromos működési zavar), illetve mobil eszközökre vonatkozóan azok véletlenszerű károsodása és rongálása (melynek következtében az részben vagy egészben működésképtelenné válik).

Garanciális jellegű meghibásodás (elektromos háztartási berendezésekre és mobil eszközökre) A biztosított termék alkatrészeinek a Biztosított általi rendeltetésszerű használata alatt bekövetkező, előre nem látható meghibásodása, amelyből adódóan az alkatrész eredeti funkcióját nem, vagy csak részlegesen látja el, és melynek következtében javításra vagy cserére van szükség annak érdekében, hogy a termék rendeltetésszerű működése helyreálljon. Kizárólag azok az események biztosítottak, amelyek rendeltetésszerű használat mellett fellépő, tartós belső hibából – amely a gyártó garancia alapján térült volna, amennyiben a meghibásodás a gyártói garancia időszaka alatt következett volna be – erednek, és nem kerültek kizárásra.

Véletlenszerű károsodás(kizárólag mobil eszközökre) Véletlenszerű károsodás a mobil eszköz véletlenszerű, hirtelen, előre nem láthatóan és módon bekövetkező károsodása, amely következtében az eszköz rendeltetésszerű használatra alkalmatlanná válik.

Rongálás(kizárólag mobil eszközökre) Rongálás esemény akkor következik be, ha a mobil eszközt harmadik személy1 szándékosan károsítja (rendeltetésszerű használatra alkalmatlanná teszi) vagy megsemmisíti. A rongálásból eredő károk teljesítésének a feltétele a rendőrségnél tett feljelentés igazolása.

Mobiltelefonok kijelzőjében keletkezett törés-, repedés károk térítésének feltétele, hogy az a káresemény időpontjában a kijelző méretének megfelelő és szakszerűen felhelyezett biztonsági fóliával rendelkezzen. A biztonsági fólia a káresemény bekövetkezte után sem távolítható el, a telefont a biztonsági fóliával ellátott kijelzővel kell a Biztosító szolgáltatójának átadni.

Biztosított vagyontárgyak a természetes személy Biztosítottak tulajdonában lévő, magáncélú felhasználású, hivatalos forgalmazótól beszerzett elektromos háztartási kis- és nagygépek eszközök, valamint mobil eszközök.

Háztartási elektromos kis- és nagygépek
Jellemzők
  1. a biztosított lakás berendezéseinek részét képezi,
  2. a Biztosított rendelkezik az eszköz garancia levelével és a vásárláskor kapott számlával vagy blokkal,
  3. az eszköz kora (a vásárlás napjától számítva) nem régebbi 60 hónapnál,
  4. a Biztosított új állapotában vette,
  5. magyarországi szakszervizzel rendelkezik,
  6. vásárláskori bruttó értéke eléri a 20.000,– Ft-ot,
  7. az eladástól számítva legalább 1 éves gyártói vagy eladói garanciával rendelkezett,
  8. a gyártó vagy az eladó garanciája már nincs rá érvényben.
Felsorolás
  • borotva
  • epilátor,
  • konyhai elszívó,
  • elektromos fogkefe,
  • főző/sütő,
  • fűtő (hősugárzó)
  • mérleg, (konyhai, személy)
  • hajegyenesítő, hajgöndörítő, egyéb hajformázó
  • hajszárító,
  • hajvágó,
  • hűtőgép, fagyasztó,
  • kávéfőző,
  • kenyérpirító,
  • kenyérsütő,
  • konyhai kisgép (turmixgép, robotgép),
  • mikrohullámú sütő,
  • mosógép, szárító,
  • mosogatógép,
  • olajsütő,
  • porszívó, nedves-porszívó, száraz-nedves porszívó, robotporszívó,
  • vasaló, gőzvasaló, gőzállomás,
  • vízforraló,
  • mobilklíma,
  • gőztisztító,
  • magasnyomású mosó
  • elektromos seprű,
  • elektromos felmosó
Szórakoztató elektronikai eszközök:
  • asztali DVD lejátszó/ felvevő (csak gyári merevlemezzel),
  • blue ray lejátszó,
  • média box (a beépített merevlemez nélkül),
  • Hifi kiegészítő,
  • Hifi lejátszó,
  • otthoni audio rendszer,
  • otthoni házi mozi rendszer,
  • projektor,
  • rádió,
  • rádiós magnó,
  • Set top box (jel-átalakító),
  • szatelit vevő (parabola antenna is),
  • televízió,
  • video felvevő/lejátszó.
Mobil eszközök
Jellemzők
  1. az eszköz kora (a vásárlás napjától számítva) nem régebbi 36 hónapnál,
  2. a Biztosított nevére kiállított vásárláskori számlával rendelkezik.
  3. a Biztosított az ajánlattétel napját követően új állapotban vette (a számla kiállításának dátuma jelen kiegészítőre vonatkozó ajánlattétel napjánál nem korábbi),
  4. magyarországi szakszervizzel rendelkezik,
  5. vásárláskori bruttó értéke eléri a 20.000,– Ft-ot,
  6. az eladástól számítva legalább 1 éves gyártói vagy eladói garanciával rendelkezett,
  7. a gyártó vagy eladó garanciája már nincs rá érvényben.
Felsorolás
  • bármilyen típusú mobil telefon,
  • hordozható számítógépek (laptop, netbook, notebook),
  • táblagépek,
  • e-book olvasók,
  • Mp3 és Mp4 lejátszók.
  • az olyan háztartási gép és mobil eszköz, melynek vásárláskori értéke nem éri el a 20.000 Ft-ot,
  • olyan mobil eszköz, melyhez nincs a Biztosított nevére kiállított vásárláskori számla,
  • olyan mobil eszköz, amelyet jelen kiegészítő biztosításra vonatkozó ajánlattétel napja előtt vásároltak,
  • olyan eszköz, melyet a Biztosított nem új állapotban vett,
  • olyan eszköz, mely nem rendelkezik magyarországi szakszervizzel,
  • bármilyen típusú asztali telefon,
  • asztali számítógép és bármely számítógépes periféria (nyomtató, szkenner, külső merevlemez, stb.),
  • fotóeszköz,
  • navigációs készülék,
  • fejvédő sisakra, vagy gépjárműbe telepíthető, vagy szélvédő mögé rakható eseményrögzítő kamera,
  • hordozható DVD lejátszó
  • játékkonzol

A biztosított vagyontárgyak garancia időn túli garanciális jellegű meghibásodása esetén a Biztosító önrészesedést nem alkalmaz, szolgáltatását önrész levonása nélkül teljesíti. A mobil eszközök véletlenszerű károsodása, rongálása esetében a biztosítás 10%, minimum 10.300 Ft levonásos önrészesedést tartalmaz, ami azt jelenti, hogy a Biztosító biztosítási eseményenként az önrészesedés alatti károkra nem nyújt szolgáltatást, az önrészesedés összegét meghaladó károkat pedig az önrész levonásával teljesíti.

Javítási költségek, kártérítések

A szolgáltatás a Biztosított lakásban található a fenti felsorolásban szereplő elektromos háztartási gépek és szórakoztató elektronikai eszközök, valamint mobil eszközök meghibásodása esetén a javítási költségekre nyújt fedezetet.

Háztartási eszközök

A Biztosító megtéríti a 20.000,– Ft vásárláskori érték (ár) feletti háztartási eszközre

  • a termék vagy annak bármely része megjavításának ésszerű max. 309.000,– Ft-ig,
  • amennyiben a berendezés javítása meghaladná az ésszerű költséget, vagy javíthatatlan, úgy a Biztosító kifizeti az elektromos háztartási eszköz ésszerű javítási költségét max. 309.000,– Ft-ig.

Az ésszerű javítási költség a vagyontárgy káridőponti piaci új értéke, azaz a szolgáltatás időpontjában a biztosított vagyontárgygyal megegyező tulajdonságokkal rendelkező (hasonló gyártmányú, minőségű és tudású) új eszköz hazai piaci ára, de legfeljebb a vásárláskori érték.

Mobil eszközök

A Biztosító megtéríti a 20.000,– Ft vásárláskori érték (ár) feletti mobil eszközre

  • a termék vagy annak bármely része megjavításának önrésszel csökkentett ésszerű max. 206.000,– Ft-ig,
  • amennyiben a mobil eszköz javítása meghaladná az ésszerű javítási költséget, vagy javíthatatlan, úgy a Biztosító kifizeti a mobil eszköz önrésszel csökkentett ésszerű javítási költségét max. 206.000,– Ft-ig.

Az ésszerű javítási költség nem haladhatja meg a mobil eszköz káridőponti új állapotban történő beszerzési értékének 1.2.2.1. és 1.2.2.2. pontokban meghatározott százalékos értékét. Amennyiben a készüléket a káresemény időpontjában új állapotban már nem forgalmazzák, úgy a viszonyítás érték a készülék utolsó, hazai ismert, új állapotú eladási ára.

Mobiltelefon esetén az ésszerű javítási költség az eszköz árára vetítve

káresemény időpontja a vásárlás napjától számított ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában káresemény időpontja a vásárlás napjától számított ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában káresemény időpontja a vásárlás napjától számított ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában
1. hónapban* 97,9% 13. hónapban 75,9% 25. hónapban 58,8%
2. hónapban* 95,8% 14. hónapban 74,3% 26. hónapban 57,6%
3. hónapban 93,8% 15. hónapban 72,7% 27. hónapban 56,4%
4. hónapban 91,9% 16. hónapban 71,2% 28. hónapban 55,2%
5. hónapban 89,9% 17. hónapban 69,7% 29. hónapban 54,0%
6. hónapban 88,0% 18. hónapban 68,2% 30. hónapban 52,9%
7. hónapban 86,2% 19. hónapban 66,8% 31. hónapban 51,8%
8. hónapban 84,4% 20. hónapban 65,4% 32. hónapban 50,7%
9. hónapban 82,6% 21. hónapban 64,0% 33. hónapban 49,6%
10. hónapban 80,9% 22. hónapban 62,7% 34. hónapban 48,6%
11. hónapban 79,2% 23. hónapban 61,4% 35. hónapban 47,6%
12. hónapban 77,5% 24. hónapban 60,1% 36. hónapban 46,6%

* várakozási időn belüli esemény nem térül

Egyéb mobil eszköz esetén az ésszerű javítási költség az eszköz árára vetítve

káresemény időpontja a vásárlás napjától számított ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában káresemény időpontja a vásárlás napjától számított ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában káresemény időpontja a vásárlás napjától számított ésszerű javítási költség a káridőponti új érték százalékában
1. hónapban* 98,4% 13. hónapban 81,1% 25. hónapban 66,8%
2. hónapban* 96,8% 14. hónapban 79,8% 26. hónapban 65,7%
3. hónapban 95,3% 15. hónapban 78,5% 27. hónapban 64,7%
4. hónapban 93,8% 16. hónapban 77,3% 28. hónapban 63,7%
5. hónapban 92,3% 17. hónapban 76,0% 29. hónapban 62,6%
6. hónapban 90,8% 18. hónapban 74,8% 30. hónapban 61,6%
7. hónapban 89,3% 19. hónapban 73,6% 31. hónapban 60,7%
8. hónapban 87,9% 20. hónapban 72,4% 32. hónapban 59,7%
9. hónapban 86,5% 21. hónapban 71,3% 33. hónapban 58,7%
10. hónapban 85,1% 22. hónapban 70,1% 34. hónapban 57,8%
11. hónapban 83,7% 23. hónapban 69,0% 35. hónapban 56,9%
12. hónapban 82,4% 24. hónapban 67,9% 36. hónapban 56,0%

* várakozási időn belüli esemény nem térül

A javítás idejére a Biztosító ideiglenes eszközt nem ad a Biztosított részére.

A Szerződőnek vagy a Biztosítottnak a káresemény bekövetkezése, de legkésőbb a tudomására jutása után azt haladéktalanul, legkésőbb 48 órán belül be kell jelentenie a Biztosítónak.

A Biztosító minden kérdésére pontos választ kell adni.

A szolgáltatás igénybe vételének feltétele, hogy a kárbejelentéskor a Biztosító által megadott e-mail címre vagy levelezési címre a károsodott vagyontárgy garancia levelének és a vásárláskor kapott számlának vagy blokknak, mobil eszköz esetében a Biztosított nevére kiállított számlának a másolatát a Szerződő/Biztosított eljuttassa. Ennek hiányában az adott vagyontárgyra a Biztosító szolgáltatási kötelezettsége nem áll fenn.

A Szerződő vagy Biztosított köteles a Biztosító számára lehetővé tenni a biztosítási eseménnyel kapcsolatos körülmények vizsgálatát.

A biztosítási esemény bekövetkezte után a biztosított vagyontárgy állapotán – a kárfelvételi eljárás megindulásáig, de legkésőbb 5 munkanapig – csak a kárenyhítéshez szükséges mértékig szabad változtatni. Amennyiben a megengedettnél nagyobb mérvű változtatás következtében a Biztosító számára fizetési kötelezettsége elbírálása szempontjából lényeges körülmények tisztázása lehetetlenné válik, úgy Biztosító a szolgáltatási kötelezettsége nem áll be.

A szolgáltatási igényhez szükséges dokumentumok beérkezését követően a Biztosító elbírálja azokat. A feltételek szerinti biztosítási esemény megvalósulása esetén tájékoztatja a Biztosítottat a szolgáltatási folyamatról.

Háztartási gépek és szórakoztató elektronikai eszközök esetében

Amennyiben a javítandó vagyontárgy 10 kg-nál könnyebb vagy tömegközlekedési eszközön kézicsomagként szállítható méretű (40x40x80 cm vagy 20x20x200 cm-nél kisebb méretű), úgy a biztosított, károsodott vagyontárgy szervizbe történő szállításáról a Biztosítottnak kell gondoskodnia. A Biztosító tájékoztatja a Biztosítottat a kockázatviselési címhez legközelebb eső, vele szerződött szervizek címéről, nyitvatartási idejéről és telefonszámáról. A Biztosított köteles a károsodott vagyontárgyat a tájékoztatástól kapott 5 munkanapon belül a szervizbe szállítani. A javítás megtörténtéről a szerviz értesíti a Biztosítottat.

Amennyiben a javítandó vagyontárgy 10 kg-nál nehezebb vagy tömegközlekedési eszközön kézicsomagként nem szállítható méretű, a Biztosító értesíti a szervizt, aki a Biztosítottal egyeztetett időpontban szakembert küld a kockázatviselés helyszínére a javítás elvégzése céljából.

A küldött szakember köteles a helyszíni javítást a szolgáltatási igény elbírálásához szükséges dokumentumok Biztosítóhoz történt beérkezésétől számított 5 munkanapon belül megkezdeni.

A Biztosított köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy az egyeztetett időpontban és helyszínen elérhető legyen, hogy a szerviz a sérült, biztosított vagyontárgyat megvizsgálhassa, javíthassa.

Amennyiben helyszíni javítást a szakember nem tudja elvégezni, úgy a szerviz gondoskodik a készülék szervizbe szállításáról, majd a javítást követően annak visszaszállításáról.

Mobil eszközök esetében

Mobil eszközök esetében a szerviz gondoskodik a készülék szervizbe szállításáról, majd a javítást követően annak visszaszállításáról. A szerviz köteles a szolgáltatási igény elbírálásához szükséges dokumentumok Biztosítóhoz történt beérkezésétől számított 3 munkanapon belül - a Biztosítottal egyeztetett helyszínről – azt a szervizbe szállítani. A szerviz szállító partnere – a Posta – 4 órás időintervallum megadásával e-mailben vagy SMS-ben értesíti a Biztosítottat a készülék elszállításának időpontjáról.

Amennyiben a Biztosított a megadott időben és címen nem elérhető, a futár 2-szer próbálkozik, azaz a következő nap ismét megpróbálja a begyűjtést. Ha ekkor sem jár sikerrel, értesítést hagy a Biztosított számára. A Biztosított részére a helyileg illetékes postahivatalban a nevére szóló ládát hagy, amelyben a Biztosított a sérült vagyontárgyat díjmentesen el tudja küldeni a szervizbe.

A javítás megtörténtét követően a károsultat a szerviz szállító partnere értesíti a készülék kiszállításának időpontjáról. Az önrész megfizetése a Biztosított részéről utánvétes csomagszállítással történik.

A Biztosító a károsodott vagyontárgy javítása esetén a javíttatást a szolgáltatási igény elbírálásához szükséges dokumentumok Biztosítóhoz történt beérkezésétől számított 30 munkanapon belül köteles teljesíteni.

Fontos feltételek

  • Amennyiben a javítandó vagyontárgy 10 kg-nál könnyebb vagy tömegközlekedési eszközön kézicsomagként szállítható méretű (40x40x80 cm vagy 20x20x200 cm-nél kisebb méretű), úgy a biztosított, károsodott vagyontárgy szervizbe történő szállításáról a Biztosítottnak kell gondoskodnia. A Biztosító tájékoztatja a Biztosítottat a kockázatviselési címhez legközelebb eső, vele szerződött szervizek címéről, nyitvatartási idejéről és telefonszámáról. A Biztosított köteles a károsodott vagyontárgyat a tájékoztatástól kapott 5 munkanapon belül a szervizbe szállítani. A javítás megtörténtéről a szerviz értesíti a Biztosítottat.
  • A Biztosított köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy az egyeztetett időpontban és helyszínen elérhető legyen, hogy a szerviz a sérült, biztosított vagyontárgyat megvizsgálhassa, javíthassa.
  • Amennyiben a Biztosított a megadott időben és címen nem elérhető, a futár 2-szer próbálkozik, azaz a következő nap ismét megpróbálja a begyujtést. Ha ekkor sem jár sikerrel, értesítést hagy a Biztosított számára. A Biztosított részére a helyileg illetékes postahivatalban a nevére szóló ládát hagy, amelyben a Biztosított a sérült vagyontárgyat díjmentesen el tudja küldeni a szervizbe.

Amennyiben a vagyontárgy javítási költsége meghaladná az ésszerű javítási költséget, vagy a javítás az előző pontban meghatározott időszak alatt alkatrészhiány miatt nem végezhető el, a Biztosító kifizeti a vagyontárgy ésszerű javítási költségét, háztartási eszköz esetén maximum 309.000,– Ft-ig, mobil eszköz esetén maximum 206.000,– Ft-ig.

Amennyiben a Biztosított a Biztosító előzetes jóváhagyása nélkül javíttatja meg a biztosított vagyontárgyat, a Biztosító nem köteles a javítási költséget, illetve a kárt megtéríteni.

A biztosítási szolgáltatás igénybevételének elévülési ideje a biztosítási esemény bekövetkeztétől számított 1 év.

A Biztosító mentesül a fizetési kötelezettsége alól,

  • amennyiben bizonyítja, hogy a kárt jogellenesen a Szerződő, a Biztosított/ak szándékosan vagy súlyosan gondatlanul okozta/ták,
  • ha a Szerződő vagy a Biztosított a kárbejelentési, kárenyhítési kötelezettségét megsérti és emiatt lényeges körülmények kideríthetetlenné válnak.

A biztosítási fedezet nem terjed ki:

  • mobiltelefonok kijelzőjében keletkezett törés-, repedés károkra, ha a biztosítási esemény időpontjában méretének megfelelő és szakszerűen felhelyezett biztonsági fóliával nem volt védve, vagy azt a káresemény után eltávolították és anélkül adták át a Biztosító szolgáltatójának,
  • azon javításokra, melyeket nem a garanciális javításra jogosult, illetve a Biztosító szolgáltatója által jóváhagyott szervizek végeztek,
  • a biztosított vagyontárgy nem a kezelési és használati útmutató szerinti (használói tudás hiánya) használatára,
  • elhasználódásra, a rendeltetésszerű használattal járó kopásra, üzembe-, újra üzembe helyezési-, rendszeres karbantartási-, beállítási-, ellenőrzési-, módosítási-, tisztítási- vagy szervizköltségekre, valamint az ezekkel a tevékenységekkel összefüggésben bekövetkező károsodásokra,
  • esztétikai elemekre és károsodásokra, melyek nem befolyásolják a biztosított vagyontárgy használhatóságát, korrózióra, horpadásra és karcolásra,
  • azon esetekre, melyekben a biztosított vagyontárgyat nem magáncélra használták,
  • munkaanyagokra, cserélhető, rövid élettartamú fogyasztási cikkekre, mint pl. lámpák/izzók biztosítékok, fluoreszkáló csövek, elemek, porszívó porzsákok, szíjak, fogyóeszközök költségeire például, de nem kizárólagosan, mint, akkumulátorok, továbbá szalagok,
  • olyan kellékekre, kiegészítő felszerelések költségeire, amelyek nem alkotóelemek, de rendszerint szükségesek vagy hasznosak a biztosított termék rendeltetésszerű használatához vagy muködtetéséhez, mint pl. akkumulátortöltő, távirányítók, játékvezérlők,
  • olyan tervezési, gyártási hibákra, amely miatt a gyártó a terméket javításra illetve cserére visszahívta,
  • a biztosított vagyontárgy olyan átalakításra, illetve olyan kiegészítő használatára, amely nincs összhangban a gyártó ajánlásaival,
  • idegen tárgyak (amelyek a termék használata szempontjából nem kívánatosak) termékbe való helyezésére (erőltetésére),
  • a termékhez helytelenül csatlakoztatott elektromos, gáz vagy vízellátás, vagy jelkapcsolat hibája miatt, illetve ezen esetekben fellépő üzemzavar okán bekövetkező károkra,
  • a szállítás során bekövetkezett károkra (kivéve a Biztosító által szervezett szállítás),
  • szállítás költségeire (kivéve a Biztosító által szervezett szállítás),
  • azokra a károkra, melyeket helytelen telepítés vagy újratelepítés, hibás szoftver vagy programozás, illetve véletlenül vagy szándékosan letöltött vírus (jelen értelmezésben a „vírus” kifejezés megában foglalja a trójai vírusokat, férgeket, logikai bombákat vagy egyéb olyan programot vagy szoftvert, amely megakadályozza a mobil eszközben lévő operációs rendszerszoftver vagy letöltött tartalom működését vagy megfelelő működését) okoz, továbbá a közvetett veszteségekre,
  • olyan hibákra, közvetlen veszteségekre, melyek közvetlenül vagy közvetve származnak bármely computer, adatfeldolgozó rendszer, mikrochip vagy hasonló berendezés, számítógép szoftver hibájából, dátum felismerési hibából, illetve adatvesztésből származó kárra,
  • azokra a károkra, amelyeket áramkimaradás, túlfeszültség, a paraméterek helytelen beállítása, vagy a gyártó által nem engedélyezett tartozékok használatából erednek,
  • a levegő páratartalmától vagy izzadságtól bekövetkezett nedvesedés vagy párásodás miatti károkra vagy bármilyen folyadék által okozott károsodásra (kivéve mobil eszközök),
  • azokra a károkra, amelyek a gyártó üzemeltetési vagy kezelési utasításainak be nem tartása vagy megszegése miatt következnek be,
  • azokra a károkra, amelyeket rovarok, kártevők, penész okoznak,
  • olyan meghibásodására, melyre más biztosítás vonatkozik, illetve amelyre jótállás/garancia, van érvényben (pl. a gyártó garanciája),
  • olyan károsodásokra, amelyek megtérülnek jogi követelés, szavatosság illetve más –gyártó, szállító, kereskedő, javító vagy más fél– által tett ígéret révén, és amelyek a biztosított vagyontárgy vásárlásával és/ vagy szervizével kapcsolatosak, vagy amelyek jogszabály, vagy szerződés, illetve szállítási feltételek révén szabályozottak,
  • olyan meghibásodásokra, melyeket a terméket folyamatosan, vagy időszakosan érő külső hatás, beleértve a háziállat által okozott károsodást is,
  • elemi károkra (tűz, robbanás, villámcsapás, vihar, vízkárok, földrengés)
  • a termék elveszésére, elhagyására,
  • azon hibákra, melyek abból adódnak, hogy az eredeti hiba észlelését követően a terméket továbbra is használták,
  • külső kábelek, jeladók hibájára, elektromos csatlakozásra, tömítésekre és vezetékekre, melyek nem szerves részei a terméknek,
  • antennák, vevőegységek, hasonlók újra bekötési költségeire,
  • pixelesedésre, gáz leengedés és újratöltésre, valamint képernyő beégésre,
  • felmerült költségekre abban az esetben, amennyiben meghibásodás nem található, nem állapítható meg,
  • a megjavított, pótolt termék (piaci) értékcsökkenésére.

Élne a lehetőséggel? Foglaljon visszahívási időpontot online szerződéskötéshez vagy kattintson a telefonszámomra és kérjen szóban tájékoztatást!

Akár időpontot foglal, akár szóban kér tájékoztatást, biztosításához máshol és máshogy nem kapható kedvezményeket kaphat!

2+3 év kiterjesztett garancia háztartási kis- és nagygépekre és mobileszközökre

Személyre szóló lakás- és gépjárműbiztosítások. Összehasonlító- vagy alkuszi oldalakon nem találhatók meg egyes, itt felsorolt akár 25-60%-os kedvezmények.

Ha Önnek fontos otthona és vagyontárgyai biztonsága és pótlása és/vagy újjáépítése, akkor 35-50 perc alatt alatt, egy videós, képernyőmegosztásos szakmai konzultáció, vagy egy személyes megbeszélés során elmondhatja terveit, elképzeléseit és megmutatom az Önhöz illő megoldási javaslatomat!

kulcsszavak: lakásbiztosítás, gépjárműbiztosítás, CASCO, GFB